donderdag 30 april 2009

Private Pilot License binnen!

Hallo iedereen!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet. En dat komt vooral omdat ik het onwijs druk heb gehad de laatste tijd. Afgelopen weken heb ik veel gevlogen en examentraining gehad om mijn VFR (visueel vliegen) af te ronden. Afgelopen dinsdag was het dan zo ver: ik mocht mijn examen doen! En gelukkig is dat allemaal goed gegaan en heb ik nu mijn private pilot license gehaald!!

Veel tijd om feest te vieren was er helaas niet want de volgende dag stond ik al meteen weer ingeroosterd om aan mijn IFR (instrument vliegen) traject te beginnen. Je krijgt dat op een ander vliegtuig dus dat betekent veel leren.
Nu ik dit typ heb ik alweer 2 vluchten op de simulator gedaan en 1tje in het echt. Heel gaaf!
Het enige nadeel is dat ik nog amper tijd heb gehad om alle nieuwe dingen te leren maar dat moet dan maar dit weekend gebeuren.
Ik moet 29 vluchten IFR vliegen en 8 vluchten op de simulator, het aftellen is dus inmiddels begonnen! Er is natuurlijk nooit veel over te zeggen maar de schatting is dat ik over ongeveer 7 weken terug mag naar huis.
Ik ga weer leren, jullie horen wel weer van me!

Liefs en groetjes,

Kornelis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten