woensdag 4 maart 2009

check gehaald!

Hier weer een wat vrolijker berichtje! Ik heb vandaag mijn check gehaald!!!
Mocht vanochtend om kwart voor 9 een nieuwe poging doen. Ik had gister al gezien dat ik een fijne en relaxte instructeur kreeg voor de vlucht, scheelt toch een hoop als je een beetje op je gemak in het vliegtuig zit. En vandaag ging het vliegen ook weer goed! Het landen had iets beter gekunt maar het was goed genoeg en nu ben ik morgen ingepland om mijn eerste solo (zonder instructeur!) te gaan vliegen. Eerst ga je een paar landingen maken met je eigen instructeur, en als dat goed gaat stop je om je instructeur eruit te laten en mag je helemaal alleen de lucht in.
Natuurlijk wordt er ook een solofilmpje gemaakt met foto's dus die zal ik zo snel mogelijk op m'n blog zetten. Oja, mijn nederlandse en mijn amerikaanse telefoon zijn gejat dus ik heb nu een nieuw amerikaans nummer en die staat inmiddels al bij de contactgegeven rechts op mijn blog. Heel apart verhaal: ik dacht dat ik een beetje gek was geworden omdat ik dus allebei mijn telefoons kwijt was. Maar nadat een klasgenootje mijn nederlandse simkaart op de bodem van de hottub was tegengekomen werd het dus duidelijk dat er iemand is geweest die ze allebei heeft meegenomen. Maar niet getreurd, ik ga alles terugkrijgen van de verzekering en dan koop ik een mooie nieuwe iphone (is hier namelijk veel goedkoper dan in Nederland;)).
Ik ga nu lekker ergens wat eten en ik laat het natuurlijk weer horen als ik solo ben gegaan!

Liefs,

Kornelis

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met je check en solo gaan!
    Lekker blijven knallen!

    VALK

    BeantwoordenVerwijderen